Sezóna festivalů přichází. Jak ji využít k propagaci vaší firmy?
Nadcházející období se nese ve znamení ohromného množství venkovních akcí. Ať už máte rádi workshopy, koncerty, poutě, festivaly, sportovní klání, nebo jakékoliv další příležitosti, otevírá se před vámi velmi zajímavá možnost propagace. Někdy mají přitom ty nejmenší detaily největší moc. Jak se zviditelnit bez zbytečného utrácení?
Zaměřte se na nápoje
Představte si situaci, kdy během horkého letního dne stojíte uprostřed louky plné nejrůznějších stánků, muziky a lidí. V dané situaci je naprosto jasné, že drtivá většina kolemjdoucích si dříve či později pořídí svůj oblíbený nápoj. Proč by vás to mělo zajímat? Odpovědí jsou kelímky s vlastním potiskem.
Jejich výroba totiž stojí pouhých několik korun, přičemž ať už na ně napíšete cokoliv, lidé si toho všimnou. Samozřejmě se nehodí vymýšlet nekonečné romány. Klíčem k úspěchu je spíše klasické logo, případně claim dané firmy nebo adresa jejích webových stránek. V jednoduchosti je krása.
Reklamní předměty
Pokud netušíte, jak vyrobit festivalové kelímky, nemusíte věšet hlavu. Stačí se totiž spolehnout na služby ověřených profesionálů, již za vás vše zařídí. Podívejte se například na stránky známého hráče Elasto, který se specializuje na potisk reklamních předmětů.
Jeho vratné kelímky mohou být vytvořené z recyklovaného polypropylenu, bio-plastu, nebo ISCC materiálu. Záleží jen na vašich preferencích a přáních. Ať tak, či onak, jedná se o ekologicky nezávadné možnosti. Samotný potisk probíhá formou laseru, sítotisku a tampontisku, stejně jako lze vsadit na Imould etiketu.
Celý proces realizace je velmi snadný a potrvá pouhou chvíli. Stačí si otevřít internetové stránky pod vloženými odkazy, přečíst si základní informace a zadat poptávku. Budete překvapení, jak snadné to je.
Komerční sdělení.